Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Több mint 70 ország közel 2700 kiállítója között 2 év után ismét részt vett a Florin Zrt. Bolognában a legjobb kiskereskedelmi illatszerek és kozmetikai termékek világkiállításán, a Cosmoprof-on.
A kiállításon a termékek széles skálája mutatkozott be, amelyek képesek megfelelni az egyre sokrétegűbb piaci igényeknek: innovatív és élvonalbeli termékek, bio vonzerővel rendelekző márkák, valamint csúcskategóriás készítmények.
Ezen termékkínálat között a Florin Zrt. kiemelten az általa gyártott Dermaflora 0% termékcsaládot ismertette meg, melyek nem tartalmaznak allergén anyagokat, helyettük természetes eredetű összetevőkből készülnek.
Az olaszországi expora kilátogatók ezek mellett találkozhattak még a cég legismertebb Brado- és BradoLife fertőtlenítő termékeivel, valamint az otthoni lábápolás szakértőjével, a Sana készítményekkel is.
A kiálltás sikerét mi sem bizonytja jobban, mint az, hogy mintegy 150-en érdeklődtek a Florin Zrt. által gyártott termékek iránt.
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,