A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése. A verseny célja az volt, hogy megtalálja és bemutassa azokat az eredményes vállalatokat, akik ma Magyarországon fenntarthatóan, kiemelt fontossággal, „öko-tudatosan” és környezetkímélően gyártanak innovatív termékeket, adnak el szolgáltatásokat, vagy támogatják fejlesztéseikkel, folyamataikkal a piacot.
A 65 éves múltra visszatekintő cégnél jelentős innováció volt, hogy megkezdte a doypack (utántöltő) formátumú kiszerelést. Mindezt egy olyan ikonikus terméknél, mint a több Mentes-M díjat is nyert Dermaflora termékcsaládnál, amely kifejlesztésénél már az alapoktól a tudatosság volt a fő szempont. A doypack csomagolás 70%-kal kevesebb műanyagot tartalmaz, mint két darab 250 ml-es hagyományos flakonú tusfürdő.
A környezettudatosságnál fontos volt, hogy olyan hazai fólia beszállítót találjanak, akivel nem csak az ellátási láncot lehetett rövidíteni, hanem annak szállításával a karbon nyomukat is csökkenteni tudták. A cégnek sikerült olyan csomagolóanyag beszállítót találni, aki számára a ez a fajta gondolkodás ugyanolyan fontos, mint a Florin Zrt.-nek.
Barta Attila a Florin vezetője kifejtette: „Igazodva a trendekhez és a vásárlói elvásásokhoz célunk volt, hogy ne csak a belbecs, hanem a külcsín is jövőbe mutató legyen. Ezért döntöttünk úgy, hogy a termékcsalád egyik legnépszerűbb tagjánál a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő csomagolásánál magyar gyártóként először utántöltő változatot hozunk forgalomba. Ezzel fontos víziónk volt, hogy hazai, minőségi mentes termék gyártásával a környezeti szempontokra is figyelemmel legyünk.”
Összességében elmondható, hogy egy doypack kiszerelésű Dermaflora Aloe Vera tusfürdő megvásárlásával jelentősen kisebb ökológiai lábnyomot hagy maga után a vásárló, hiszen mind a termék csomagolása, mind a gyártástechnológia kevesebb környezeti terheléssel jár.