A tavalyi nagy siker után idén újra Dubajban mutatkozott meg a Florin Zrt. teljes termékszortimentje január 29 és február 1. között. A Dubai World Trade Centerben megrendezett 49. Arab Health világkiállításon idén 73 ország, köztük Hongkong és Szerbia képviseltette magát 25 pavilonban.
Mozgalmasan indult az év a Florin Zrt. háza táján: január végén az Arab Health kiállításra utaztak a kollégák. Az expo kiemelt jelentőséggel bír a Közel-Kelet számára, ugyanis itt találkozhat egymással a globális egészségügyi iparág teljes felhozatala annak érdekében, hogy a lehető legfejlettebb termékekkel, technológiákkal lássák el a régió orvostechnológiai cégeit. A Dubai Health Fair kitűnő lehetőséget biztosított számunkra, hogy megismertessük a Brado, Bradolife, Sana és Dermaflora termékeket a több mint 110 ezer látogatóval, akik a négy napos rendezvényen megfordultak – emelte ki a kiállítás kapcsán Rátóti Orsolya, kereskedelmi osztályvezető. A sikerességet kitűnően példázza, hogy 51 új, a világ minden tájáról származó kontakttal bővült a Florin partnerlistája, akikkel már megindultak a tárgyalások a vadonatúj piacok meghódításáról.