Rendkívül izgalmas hónapot tudhatunk magunk mögött, ugyanis majd’ minden hétre jutott valamilyen jelentőségteljes történés május során.
Mindjárt a hónap elején azonnal belevetettük magunkat az események sűrűjébe, ugyanis május 8-10. között került megrendezésre a Magyar Kórházszövetség Kongresszusa, amelyen a Bradochem Kft. képviseltette magát. A 36. alkalommal megrendezésre kerülő eseménynek Mátraháza adott otthont, ahol a cégcsoportunk három kollégája prezentálta a jelenlévő kórházigazgatóknak és gazdasági vezetőknek újdonságainkat.
Alig ocsúdtunk fel a higiéniai témájú rendezvény sikereiből, máris új eseményen vehettünk részt. Tavaly sikeresen elnyertük az Év Gyára Kategóriagyőztes díjat, amelynek apropóján meghívást kaptunk a Jubileumi Év Gyára Meetupra. A budapesti szakmai rendezvényen a tavalyi Projektverseny Grand Prix-díjasai mutatták be nyertes projektjüket; a mi esetünkben a projektfelelős gyárigazgatónk prezentálta a Florin Zrt. gyármodernizációs törekvéseit a szakemberekből álló közönség számára.
A május második felében szó szerint egymást követték a kiállítások. Május 28-29. között a Florin Zrt. export értékesítői Amszterdamban képviselték a cég szolgáltatásait a legjelentőségteljesebb bérgyártás kiállításon. A 35 éves hagyományokra visszatekintő internacionális expo két napja alatt a három kollegina hatvan potenciális partnerrel vette fel a kapcsolatot, akikkel már megkezdődtek az első egyeztetések, árajánlatküldések.
A keretes szerkezet jegyében a hónap utolsó napjaira is jutott még egy kiállítás, szintén egy egészségügyi témájú rendezvényen vettek részt kollégáink. A Magyar Infekciókontroll Társaság szervezte kongresszuson – amely az ideivel együtt már huszonkettedik alkalommal került megrendezésre a higiéniai szakma képviselői számára – előadásokkal tűzdelve telt, ahol a szakembereknek lehetőségük nyílt bemutatni egymásnak fejlesztéseiket. Ennek keretében a Bradochem Kft. higiéniai értékesítője tartott szimpóziumot, prezentálva legújabb termékeinket, a Bradosanit mosdatókesztyűt, a Bradolife 50 ml fertőtlenítő folyékony szappant, valamint a Bradoclear 22 felületfertőtlenítőt.
Mindegyik rendezvény, amelyen részt vettünk elősegítette a Florin Zrt., valamint a kapcsolódó cégek termékeinek, szolgáltatásainak új célpiacokra való betörését, ennek köszönhetően pedig várhatóan több új partnerrel és megrendelővel bővülhet a kapcsolati hálónk.