Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Közel 2800 kiállító cég és 120 ország 15 ezer szakemberének részvételével május 21-22-én idén is megrendezésre került a PLMA World of Private Label, amely az év legnagyobb szabású saját márkás termék-showja.
A rendezvényen hiper- és szupermarketek, diszkontok, áruházak, importőrök és exportőrök, gyártók, tanácsadók, sales ügynökök, valamint csomagolási és designer szakemberek vesznek részt. A szakmai kiállítás célja, hogy átfogó képet adjon, hol is tartunk saját márkás termékek terén az élelmiszer-, az ital- és a non-food-szektorban. Mi természetesen az utóbbiban, azon belül is a szépségápolási, higiéniai ágazatban voltunk érdekeltek. 🙂
Idén nagyobb standdal, dupla akkora területen jelentünk meg mint korábban.
Ez a rendezvény remek alkalom arra, hogy új kapcsolatokat alakítsunk ki, tájékozódjunk a legfrissebb trendekről, teljes legyen piaci körkép, hiszen a kiállítás látogatói csak professzionális érdeklődők, vevők, gyártók.
A “World of Private Label” nemzetközi kiállítás több mint 30 éve szolgálja a kiskereskedők és a gyártók egymásra találását, új termékek megismerését, bevezetését, új ismeretségek kötését és új private label ötletek és együttműködések megszületését.
Emellett az eseményen a szakemberek számos szeminárium és konferencia keretében ismerkedhetnek meg az ágazat újdonságaival, valamint a legfrissebb piackutatások eredményeivel.
Kiállítóként azt tapasztaltuk, hogy nagyon hasznos és színvonalas volt a rendezvény idén is!
Több mint 30 új potenciális partnerrel tárgyaltunk a 2 nap alatt, az érdeklődők között olyan ismert piaci szereplők is voltak, mint a Henkel és az Unilever.
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,