A Szakmai Bizottság döntése alapján már második évben nyerte el a Florin Zrt. professzionális és lakossági fertőtlenítőszer családja, a Brado és BradoLife a MagyarBrands díjat. Így ismét Kiváló Márkáknak számítanak a hazai fogyasztói Top márkák között.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 13 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2022-ben is: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.
Az elismerés azért is fontos számunkra, mert a vásárlók egy része figyelemmel van ezekre. A választásaik során preferálják az ilyen díjjal kitüntetett termékeket, mert garanciát jelentenek számukra – mondta a díj elnyerésével kapcsolatban Barta Attila a Florin Zrt. cégvezetője.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.