Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
A Hungexpo területén, 5900m2-en az iparág legjobb gyártó és forgalmazó cégei vonultatták fel a kozmetika, fodrászat, kéz- és lábápolási terület innovációit és legjobb termékeit. A látogatóknak testközelből, szakemberek tanácsadása mellett volt lehetőségük a különféle szolgáltatások, kezelési eljárások és termékek megismerésére.
Természetesen mi sem maradhattunk ki egy ilyen impozáns eseményből, a Florin standja is örömmel fogadta a szépségápolás iránt érdeklődő közönséget. Most kiemelten a BradoLife és Sana márkánk került előtérbe. Számos szépségiparban tevékenykedő fürkészte a standunkat, kéz-és bőrfertőtlenítő termékeink igazán népszerűek voltak a kozmetikusok, sminkesek körében.
Jól éreztük magunkat, jó volt konzultálni a szakmabeliekkel, beszélgetni a fogyasztókkal.
Nagyon fontosnak és hasznosnak tartjuk a vásárlói visszajelzéseket, ezért egy rövid kérdőív segítségével gyűjtöttük az észrevételeket.
Ezúton is köszönjük a közreműködést minden kérdőívet kitöltőnek. 🙂
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,