Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Az eurázsiai kozmetikai piac legnagyobb kereskedelmi platformján, a Beauty Eurasia kiállításon vett részt a Florin Isztambulban. A törökországi és külföldi szakemberek között egyetlen magyarként jelentős figyelem irányult a standunkra, ahol Rátóti Orsolya és Seres Rózsa várta az érdeklődőket.
A 2021. június 16-18. között megrendezésre kerülő expon elsősorban helyi cégek mutatkoztak be, összesen tízen regisztráltak más országból. A három nap során először a közel-keleti és afrikai, majd a török cégek képviselői keresték fel a kozmetikai és szépségipari kiállítókat.
A Dermaflora 0% termékcsalád több tekintetben is sikeresnek bizonyult, elsősorban a természetes összetevői miatt. Kiemelt érdeklődés övezte a stifteket, de a bérgyártással kapcsolatban is számos megkeresés érkezett.
A járványidőszak hónapjai a kozmetikai szektorra is hatással voltak, a boltok polcain elsősorban a fertőtlenítő szerek vették át a főszerepet. A 2021-es kiállításokon újult erővel mutathatják be a cégek a tavalyi fejlesztéseiket és építhetik kapcsolatrendszereiket, melynek lehetőségeit a Florin csapata teljes mértékben ki is aknáz.
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,