Cégünk több mint 65 éve azon dolgozik, hogy a legkorszerűbb kozmetikai és háztartási tisztítószerekkel segítsük az emberek életét. Ezen évek során számtalan innováció született meg laboratóriumunkban – ez nem volt másként a 2024-es évben sem.
A tavalyi év legnagyobb újdonsága a Maxin márka megszületése volt. A szódabikarbónával erősített mosógélek nemcsak tisztítanak, hanem hosszú ideig megőrzik a ruhák kellemes frissességet. A vadonatúj brand két variánsa előbb gazdaságos, 4.5 literes kiszereléssel jelent meg a piacon, majd a bevezetést követően érkezett meg a 1.5 literes méret. Terveink között szerepel a márka további bővítése mosást segítő termékekkel.
Az egyik legrégebb óta gyártott terméktípusunk a körömlakklemosó, amelynek folyamatos fejlesztésére mindig nagy hangsúlyt fektetünk. Ennek keretében a termékek márkája, az Emese új kiszerelései és csomagolási egységei jelentek meg a boltok polcain, ezzel segítve nemcsak az otthoni körömápolás rajongóit, hanem a professzionális felhasználók körét is.
A legszéleskörűbb változáson a Dermaflora márkánk ment át 2024-ben. Az utóbbi években egyre növekvő mindenmentes kozmetikumok iránti piaci érdeklődés hívta életre ezt a márkát, amelynek termékei nem tartalmaznak aggodalomra okot adó összetevőket. A brand minimális arculatmódosítást kapott, ennek keretében újult meg a márkalogó. A dezodorálásban már élen járó Dermaflora a meglévő termékfajták mellett új irányba indult el, amikor tavaly megjelent az aeroszol formátumú dezodoráló spray is négy illatvariánssal. A termék különlegességét és sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy már a bevezetés évében elnyerte a Mentes M Díjat, amelyet kizárólag a legmagasabb minőségű, mentes termékek kaphatnak meg. A portfólió ezen kívül a tavalyi év során a bőr- és testápolás mellett új kategória felé is nyitott a hajápolással: ennek keretében jelent meg a hajlakk és a szárazsampon. A kínálat bővítése itt nem áll meg, hamarosan megjelenik a hajhab és a hajzselé is, ezzel téve teljessé a hajápolási kínálatunkat. A férfiak számára létrehozott mentes Dermaflora-vonal, a For Him portfóliója sem maradt újdonságok nélkül, új tusfürdő jelent meg két illatvariánsban.
Hosszú ideje nagy népszerűségnek örvendenek a díszdobozok a vásárlók körében, mivel bármilyen alkalomra kiváló ajándékként tudnak szolgálni. A már meglévő választékunk mellett két márkánk portfólióját is szélesítettük új cikkelemekkel. A nőies, ugyanakkor elegáns Beauty4 brand Goddess’ Kiss és Tahiti Dream illatvariánsai kaptak új összeállítású díszdobozokat, emellett a mindenmentes kozmetikumokat felsorakoztató Dermaflora márka újdonságai között jelent meg az aloe vera és argán olaj illatokban kapható díszdoboz.
Hazánkban a legszélesebb gyártási kapacitással rendelkező háztartási, vegyi és kozmetikai termékeket gyártó céggé váltunk az évek alatt, így elkötelezettek vagyunk, hogy termékkínálatunkkal folyamatosan kövessük a vásárlói igényeket, beleértve a legújabb hazai és nemzetközi irányzatokat, valamint technikai újításokat is. Ennek szem előtt tartásával fogjuk termékfejlesztéseinket megindítani ebben az évben is, hogy azzal ki tudjuk szolgálni a piaci igényeket.