Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk a BradoClub WC-olajat.

Büszkén mondhatjuk, hogy az elsők között reagáltunk a piaci igényekre és megalkottuk ezt a sokoldalú terméket. Kezdetben oktatási intézmények részére értékesítettük, hogy a higiéniai feltételeket minél könnyebben biztosítani tudják az intézmények mosdóiban. Ezt követően rövidesen a sikertermékké vált a BradoClub WC-olaj.

De minek köszönhető ez a nagy siker? A WC-olaj titka az, hogy egyszerre több fronton is biztosítja a WC kagylók és piszoárok frissességét és tisztaságát.

A termék egy filmréteget képez a kezelendő felületen, így gátolja a szennyeződések lerakódását. A védőréteg több öblítés után is megmarad a felületen így biztosítja a WC-kagylók hosszantartó tisztaságát. A WC-olaj tartalmaz illatanyagot is, így a légfrissítéssel sem kell külön törődni.

A termék 2in1 hatással bír, szagmegkötő anyag tartalma miatt hatékonyan veszi fel a harcot a kellemetlen szagokkal akár 48 órán keresztül, emellett biztosítja a mindig ragyogó mosdót.

Ma már nyugodt szívvel mondhatjuk, hogy nem csak a közintézmények, hanem a háziasszonyok egyik kedvenc termékévé vált. Jelenleg citrom és vadvirág illatban érhető el az Auchan, Eco Family és a Goods Market polcain.