A Florin Zrt. részére az elmúlt esztendő is bővelkedett megannyi sikerben. Ezt nem csak azért mondhatjuk, mert a 65. születésnapunk alkalmából megszámlálhatatlan jókívánságot kaptunk, vagy azért, mert átadhattuk a teljesen megújult gyárunkat, hanem azért is, mert 5 kitüntető díjjal gazdagodott a cégünk.

A Szakmai Bizottság döntése alapján már második évben nyerte el a cégünk által gyárott professzionális és lakossági fertőtlenítőszer családja, a Brado és BradoLife a MagyarBrands díjat. Így ismét Kiváló Márkáknak számítanak ezek a termékeink a hazai fogyasztói Top márkák között.

A vállalat számára kiemelt jelentőségű, Mentes-M díjat nyert a Dermaflora márkánk két tagja

a Dermaflora Aloe Vera Gél és a Dermaflora argán olajos és mézes tusfürdő.

Külön büszkeség, hogy a korábbi években már a Dermaflora Aloe Vera Stift, a Dermaflora For Him Intensity Gél Stift, a Dermaflora Aloe Vera Sampon, a Dermaflora For Him Intensity Tusfürdő és Sampon, valamint a Dermaflora Aloe Vera Testápoló is megkapta a Mentes-M díjat, így a termékcsalád 7 tagja viselheti ezt a kitüntető címet.

Fontos elismerésben részesültünk, miután a Brado kéz- és bőrfertőtlenítő termékeink elnyerték az Érték és Minőség Nagydíjat. A védjegy használata és vele a kitüntető cím viselése azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, úgy, mint az általunk gyártott Brado kéz- és bőrfertőtlenítő termékcsalád.

Idén első alkalommal ítélték oda számunkra a Business Superbrands díjat, ezzel a szakértői bizottság az ország legkiemelkedőbb cégei közé választotta a társaságunkat. Az elismerést kizárólag magas és megbízható minőséget produkáló márkák és gyártók nyerhetik el. Mindez azért különösen fontos számunkra, mert a cégünket szakmai alapokon értékelték. A világ több mint 90 országában működő, a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program minősítési folyamata minden országban azonos elveket követ: a díjazottakat többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki, majd egy 20 tagú független bizottság dönt a márkákról minden évben

Végül, de nem utolsó sorban nagy jelentőséggel bíró és egyben különleges elismerésben is részesültünk: immár hivatalosan is használhatjuk a „Családbarát hely” megnevezést, hiszen a szükséges kritériumokat maradéktalanul teljesítettük.  Azonban nem tervezünk itt megállni. Ezen a területen minél inkább szeretnénk a munkatársaink igényeit teljesíteni. Egyöntetű vélemény a cégen belül, hogy tartós és folyamatos növekedést tervező vállalat elképzelhetetlen motivált és elkötelezett munkatársak nélkül, amelynek az alapja a stabil családi háttér.

2023, várjuk az újabb kihívásokat!