Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Csaknem 150-en látogattak el a Modern Gyárak Éjszakáján az országos program szegedi helyszínére, a Florin Zrt. vadonatúj gyárába. A gyártási folyamatokkal szakértő vezetéssel megismerkedő érdeklődők maguk is kipróbálhatták, hogyan készül egy kozmetikum.
A látogatás során az érdeklődők kikeverhették a saját krémjüket, amit aztán magukkal is vihettek.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium szervezésében az idén ötödik alkalommal rendezték meg a Modern Gyárak Éjszakáját, amikor olyan üzemek is megnyitották a kapuikat a nagyközönség előtt, amelyekbe máskor a csak a dolgozók mehetnek be.
A szegedi Florin örömmel csatlakozott a programhoz, hiszen így lehetősége nyílt megmutatni az elmúlt két évben létrehozott új üzemét.
Aki a járvány kitörése előtt járt utoljára a Kenyérgyári úti telephelyen, az most a kapuhoz érve okkal bizonytalanodik el és hiszi azt, hogy eltévesztette a házszámot. A 2020-ban és 2021-ben végrehajtott beruházások nyomán ugyanis teljesen új üzemcsarnokok nőttek ki a földből, és a régi irodaház is teljesen megújult.
A gyárlátogatás során a Florin szakemberei végigvezették a teljes gyártási folyamaton az érdeklődőket, akik így megismerhették, honnan látja el a járvány alatt az országot fertőtlenítőszerekkel, és hogyan készülnek a közismert és népszerű kozmetikai, testápolási termékei.
A látogatók a túra végén kitöltött kérdőívek tanúsága szerint nagyon érdekesnek találták a programot, hiszen 1-től 10-es skálán 9,75-ös átlagértéket adtak. A kapott információkat és a szervezők segítőkészségét is ugyanilyen magas pontszámokkal díjazták.
A Modern Gyárak Éjszakája a Florin számára jó lehetőség volt arra, hogy a látogatók jóhírét vigyék a korszerű üzemének. Ez hozzájárul ahhoz, hogy a Szegeden és környékén élők kedvet kapjanak a termékei használatához és a gyártásukban való részvételhez egyaránt.
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,