Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Megszületett az ötlet, de nem tudja még hogyan ölt majd testet? Ha kozmetikumok előállításáról van szó a Florin gyártó kivitelező szolgáltatásában nem csalódik majd, azonban mindenkit érdekel, mitől elégedettek a vevők…
A hatalmas gyártósor napi több százezer darab gyártását teszi lehetővé, így a termékek disztribúciója tervezhető és folyamatos. Az ipari automatizálási technológiákat alkalmazva a Florin gyártósora bármilyen kozmetikai termék minőségi és gazdaságos előállítására alkalmas. A gyártást elősegítő több, mint 80 fős személyzet képzésére a vezetőség nagy hangsúlyt fektet, mivel a szakszerű eljárás elengedhetetlen a pontos, minőségi és gyors munkavégzéshez.
A bérgyártás szolgáltatása mellett a Florin saját fejlesztésű kozmetikai termékeket is előállít és értékesít. Kutatóik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a vásárlók igényeit a lehető legjobb minőségben, a leggazdaságosabb módon állítsák elő, mégis mindig újdonsággal kényeztetve fogyasztóit. A vevői elégedettség mérése nem csak azért fontos, hogy a cég visszajelzést kapjon termékei sikerességéről. A vevők véleményeit, igényeit a cég folyamatosan gyűjti, és beépíti a fejlesztésekbe.
A Florin kutatólaborja egyedi fejlesztések előállítására is alkalmas. A bérgyártó szolgáltatás pontos, részletes kidolgozása közben a kozmetikumtervek tulajdonosai hasznos gyártási tanácsokkal is gazdagodnak, amivel hatékonyabbá tudják tenni termelésüket. A kozmetikai cikkek előállításától a címkézésen át a csomagolásig a Florint teljes szolgáltatási csomaggal szolgálja ki partnereit.
A Florin küldetése a hatékony, minőségi és gazdaságos kozmetikum-gyártás mellett a környezetbarát technológiák és természetes alapanyagok használatának elterjesztése. Fontos szempontja volt a vezetőségnek a környezet kímélése és a szintetikus anyagok csökkentése, amikor gyártótevékenységüket kialakították. Minden új technológia bevezetése előtt komoly vizsgálatok és tesztek eredménye alapján döntenek a gyártási fejlesztésekben, valamint semmilyen kompromisszumra nem hajlandóak a minőségi, pontos és gazdaságos gyártási elvek tekintetében.
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,