Dermaflora utántöltő tusfürdő a zöld elköteleződés útján
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Új műsor indult a tv2 csatornáján. A #Újraindulás című műsorban bemutatják, hogy a vírus alatt, hogyan fejlesztették a cégek a portfóliójukat, milyen támogatásokat kaptam az Innovációs és Technológiai Minisztériumtól. Az évad nemcsak reflektál a vírus alatti időszakra, hanem bemutatja, hogy kellő elszántsággal semmi nem állhat a magyar vállalkozások útjába.
A 2021. szeptember 25-i adásban a Barta Attila, a Florin Zrt. cégvezetője elmondta, hogy a 2019-ben elkészült beruházási tervet fel kellett gyorsítani, így másfél év alatt zárul le az ötéves fejlesztési terv. A szegedi telephely bemutatása során a cégvezető felidézte, hogy a járvány egy év alatt 4 millió liter fertőtlenítőszer készült a szegedi gyárában, és 17 millió darab termék került a kórházakba, közintézményekbe, iskolákba, valamint a boltokba.
A teljes műsor ide kattintva érhető el, a Florin részéhez pedig ugorj a 14:50 perchez!
További cikkeink
A PPH Media szaklapkiadó Greengage – a zöld elkötelezettség díja versenyének idei döntőjébe jutott a Florin Zrt. terméke, a Dermaflora Aloe Vera tusfürdő utántöltő kiszerelése.
Eltűnő WC illatosítók és légfrissítők? Folyamatos tisztítás és az ezzel járó véget nem érő munka? Ehhez hasonló panaszokkal szembesültünk, amikor megfogalmazódott bennünk az, hogy megalkossuk
A szegedi Florin Zrt. az elmúlt két év során jelentősen bővítette gyártókapacitását, két új üzemet is épített. A fejlesztések között szerepelnek automatizált rendszerek, új keverőtartályok,