Az idén 65 éves, Business Superbrands díjjal kitüntetett Florin értékesítői a nemzetközi terjeszkedés jegyében az IAW-Messe – Internationale Aktionswaren- und Importmesse világkiállításon vettek részt 22 ország 260 kiállítója között a németországi Köln városában.
Az értékesítési csapat célja az volt az immár 33. alkalommal megrendezett kiskereskedelmi termékek rangos külföldi szakkiállításán való megjelenéssel, hogy a Florin szegedi, 21. századi gyárában készült háztartási- vegyi- és kozmetikai termékeinek új partnereket és piacokat kutassanak fel a kontinensen.
A kiállításra kilátogatók lehetőséget kaptak, hogy kedvező árú termékekkel növeljék kínálatukat, és már gondolva a karácsonyi időszakra is bővíteni tudják az árukészletüket.
A Florin számára azért is volt kiemelkedő a rendezvény, mert a 3 napos eseményen több mint 25 új, potenciális partnerrel vettük fel a kapcsolatot, akik már a helyszínen megerősítették számunkra, hogy nincs ellentmondás a fenntarthatóság és az alacsony árak között.