Közel 60 magyar vállalat tulajdonost és vezetőt látott vendégül az idén 65 éves Florin, abból a célból, hogy bemutassa az elmúlt 2 évben teljesen megújult szegedi gyárát.
A Business Superbrands díjas Florin Zrt. is tagja a 2010-ben alapított Magyarok a piacon (MAPI) Klubnak, amelynek célkitűzése a domináns magyar vállalkozói középréteg összetartozásának megerősítése.Rendszeres, közvetlen és őszinte hangulatú összejöveteikkel segítik a vállalkozótársak közötti kapcsolatok elmélyítését, valamint a közvetlen információáramlást.
Ennek keretében látogatták meg Magyarország piacvezető háztartásvegyipari vállalatának új, 21. századi gyárát, ahol vezetőknek a gyártócsarnokok megismerése mellett lehetőségük volt megismerni a MAPI Klub tagjainak azt a példátlan összefogást, amellyel a koronavírus járvány első hulláma alatt a Florinnak sikerült 6 hét alatt felépítenie az új Fertőtlenítőszer gyárát. Ezzel az együttműködéssel sikerült biztosítani, hogy az ország fertőtlenítőszer ellátása a pandémia alatt megoldott legyen.
Ebből is látszódik, hogy a közösség tagjai olyan nyitott, magyar vállalat tulajdonosok és vezetők, akik mögött komoly gazdasági gyakorlat és üzleti tudás áll, illetve akik keresik a személyes és vállalati eredményességüket egyaránt támogató inspirációt, üzleti kapcsolatokat és tapasztalatokat.