A Florin Zrt. épphogy hazaérkezett az Arab Health kiállításról, máris belevetette magát az idén jubiláló bolognai szakkiállítás előkészületeibe.
Több mint egy évtizede rendszeres megjelenők vagyunk a kozmetikai világ legjelentőségteljesebb expóján – kezdte Barta Attila cégvezető. Ahogy kiemelte, egy ilyen kaliberű eseményt igen alapos felkészülés előz meg. Ennek része, hogy az értékesítők belső tréningen vesznek részt, míg a háttérben már javában zajlik a precíz standtervezés. Idén egy teljesen új dizájn várja majd a 22-es pavilon C57- es kiállítói pontjára látogatókat, a megjelenésben a cég új arculatának színei köszönnek majd vissza – avatott be a részletekbe a cégvezető. Ez az év más szempontból is kuriózumnak számít a cég életében: ha egy partner szeretne előzetesen megbeszélést kérni az értékesítő csapat bármelyik tagjától, van lehetősége időpontot foglalni a Florin standjára a három nap bármelyikére. A személyes, 20 perces megbeszélés alatt már személyre szabott ajánlattal fogadják majd a partnert az értékesítő kollégák, akivel akár ott a helyszínen aláírható az együttműködési megállapodás.