A Store Insider magazin és kiadója, a PPH Media idén is meghirdette a Minőségi Mentes termékek versenyét. A rekordszámú nevezett termék közül immár negyedik alkalommal sikerült elhódítanunk a Mentes-M díjat tusfürdő alkategóriában. Ezúttal a Dermaflora csipkebogyós tusfürdőnk utasította a többi jelöltet maga mögé.
„Ha valamikor, akkor a mai világunkban igazán helye van a mentes termékeknek, amikor annyi a környezetünkben a szennyeződés, amelyeket nem mindig tudunk kikerülni” – nyitotta meg a díjátadót Vándor Ágnes a PPH Media ügyvezető igazgatója. Ezért is fontos számunkra, hogy 2019 óta 1 év kivételével minden évben nyerni tudtunk ebben a kategóriában.
A Dermaflora termékcsalád volt Magyarországon az első, amely tudatosan a mentesség jegyében készült. A Florin Zrt. már közel 10 évvel ezelőtt felismerte, hogy mennyire fontos a vásárlók számára a mentes kozmetikai piac. Azóta fejlesztjük és bővítjük folyamatosan a Dermaflora 0%-os mentes termékcsaládunkat. A visszajelzések és az általános tendenciák alapján elmondhatjuk, hogy a vásárlók egyre tudatosabbak az egészségükkel és ezen belül is a bőrápolásukkal kapcsolatban. Egyre több kategóriában jelennek meg a mentes termékek.
Az emberek nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy mit kennek magukra, hiszen számos bőrproblémával és allergiás reakcióval találták szemben magukat. Erre válaszul a Dermaflora 0%-os termékeink szortimentjét folyamatosan bővítjük és alakítjuk. A csipkebogyós C-vitaminnal dúsított termékcsaládot a tavalyi évben dobtuk piacra. Hálásak vagyunk, hogy a Dermaflora márkát kedvelők márkahűek, bíznak a megszokott minőségben és a bőrükön tapasztalják, hogy ezek a kozmetikumok azt adják, amire szükségük van.