A saját márkás termékek legnagyobb világtalálkozóján 3 év után ismét kiállította termékeit az idén 65 éves Florin. Az Amszterdamban megrendezett PLMA Nemzetközi Szakkiállításon közel 2500 kiállító cég mutatkozott be a világ minden tájáról, 50 nemzeti és regionális pavilonban.
A 35 éve megrendezésre kerülő PLMA „World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítás alapvető célkitűzése, hogy összehozza a kis- és nagykereskedőket, a szakembereket a gyártók jelenlévő képviselőivel.
„A saját márkák népszerűsítésével foglalkozó világméretű rendezvényen való részvétel kiváló alkalom arra, hogy népszerűsítsük bérgyártási tevékenységünket, új termékeket találjunk, új kapcsolatokat építsünk, és olyan új ötleteket fedezzünk fel, amelyek segítik az innovatív termékfejlesztésünket” – mondta a tapasztalatokról Barta Attila a Florin vezetője. Hozzátette, a kiállítás 2 napja alatt közel 60 potenciális új partner fordult meg a cég standjánál. Ez talán a leghatékonyabb és legtermékenyebb módja, hogy új exportpiacokat szerezzen a Florin.
A PLMA Egyesület adatai szerint a saját márkák növekvő népszerűsége az elmúlt években példátlan piaci részesedéshez vezetett világszerte, ezek a világjárvány idején is megőrizték erős pozíciójukat a legtöbb piacon. A saját márkás termékek ma már több mint 40%-át értékesítik hét európai országban, és több mint 30%-át további kilenc európai országban.